May 18, 2013

Blaze!




sources from Vintage Virgin




I am so regret not getting this BLAZE sweater as soon as I found it on Vintage Virgin, actually Blaze sweater was on Super Muse. It seems no more available.
Why? The reason isn't so special for many people, just for my teammates. That is about my lovely memories in the high school. I belonged to a cheerleading club. The name of our team was "Blaze☆". Blaze☆ was everything for us for me. Now you can see why this sweater means a lot to me. When I found this sweater, I thought I should get it. The only problem was it was already spring. Then now here I am. just regretting. I could wear this in next winter maybe.
Then I learned again timing is literally important when shopping. I should have mulled over it like all the girls do.




後悔先に立たず。Virgin Vintageのブログで見つけたBlazeセーターを買わなかったこと。
というのも、わたしの高校時代の全てだったチアのチーム名がBlaze☆で、このセーターに惹かれて…そのときは春だったから買わずにいたら、いつの間にか消えていました。次の冬に着ることだって出来たかもしれないのに。なんて今考えても遅いけれど。
やっぱり、お買い物にはタイミングが重要。買うときも買わないときも、しっかりよく考えるべきなんだな。とまた再確認した話でした。笑

No comments:

Post a Comment