October 26, 2012

Elie Tahari × Bloomigndale's












I was invited the private event of Elie Tahari. Thanks to Alicia!
I went there with my Parsons' friends, a.k.a. my sisters.
We finally talked with Elie Tahari, a really nice man. so nice, so smiley and so lovely!

I had such a great time.  My friends made me smiley and inspired me.
My life just started. I have to work harder!! GIVING BACK!!!!


Elie Tahariのプライベートイベントに招待してもらってお邪魔してきました。
パーソンズのクラスメイトたちと。Elie Tahari本人とも話が出来て、すごい体験。

ショーを見ながら、友達がいろいろファッション産業について語ってて、モチベーションがかなりあがりました。私も仕事見つけてこっちにいられるように頑張らなきゃ。
まだまだこれから!


2 comments:

  1. THANK YOU AYA!!! I LOVE YOUR BLOG!! I MELTED!!!!

    ReplyDelete
  2. やっぱりパーソンズ通いなだけあっておしゃれな人~!!!
    NYでこんな方なかなか見かけなかった。。

    ReplyDelete